سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

 

 

بر اساس آخرین مصوبات سازمان سنجش آموزش کشور ، 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون ارائه می شود که یکی از این دانشگاه ها ، دانشگاه غیرانتفاعی است آن دسته از داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می باشند ،  برای انجام ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می بایست در قدم اول به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با پرداخت هزینه مربوطه ، مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایند. در ادامه مطلب میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه داه ایم.

 

"هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی در بهمن ماه سال گذشته به صورت حضوری و در دانشگاه از داوطلبان اخذ شد"

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 99

پذیرش دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد که ضوابط و شرایط ثبت نام در هر یک از این نیمسال ها متفاوت است :

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی واحد دماوند

هزینه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی پذیرش مهر ماه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 در پذیرش مهر ماه ، از تاریخ 20 اسفند ماه 98 آغاز شده و تا 31 شهریور ماه 99 نیز ادامه خواهد داشت و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، داوطلبان می بایست جهت ثبت نام هزینه ای را واریز نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می گیرد و داوطلبان باید پس از ورود به سامانه sanjesh.org مبلغ 37 هزار تومان ار واریز نمایند. هم چنین داوطلبانی متقاضی استفاده از خدمات پیامک کوتاه اطلاع رسانی می باشند ، می بایست با انتخاب گزینه مربوطه در سامانه مبلغ 600 تومان به عنوان هزیته استفاده از خدمات پیامک کوتاه واریز نمایند.

نکات مهم

  • پس از واریز هزینه ، سریال ثبت نام توسط سامانه به شما ارائه می شود و در صورت عدم دریافت این سریال از سامانه ، به منزله ناموفق بودن واریز هزینه می باشد.
  • پس از واریز هزینه ، وجه پرداختی قابل بازگشت نیست.
  • با توجه به اینکه خرید سریال ثبت نام سایر آزمون ها نیز از طریق سایت سنجش انجام می گیرد ، بنابراین توجه داشته باشید که حتما سریال ثبت نام مربوط به ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را تهیه نمایید.
  • توصیه می شود که پس از واریز هزینه و پایان مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ، از شماره پرونده 7 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه نمایید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه نزد خود حفظ کنید.
پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

هزینه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی پذیرش بهمن ماه

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه در سال گذشته به صورت حضوی و از تاریخ 28 آبان ماه الی 15 دی ماه انجام گرفت ، پیش بینی می شود در سال جاری نیز روال ثبت نام به صورت حضوری و در محدود همان تاریخ باشد. نحوه واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای پذیرش بهمن ماه بدین صورت بود که داوطلبان باید همراه با مدارک لازم به دانشگاه مراجعه و ثبت نام خود را به صورت مشروط انجام دهند. چنانچه پس از اعلام نتایج ، در دانشگاه پذیرفته شده باشند می بایست از طریق دانشگاه هزینه ثبت نام را که به مبلغ 22 هزار تومان بود ، واریز می نمودند.

البته این روال مربوط به سال گذشته بوده است و به احتمال زیاد در سال 99 میزان هزینه افزایش یابد. به محض انتشار اطلاعیه جدید در خصوص ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99 ، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی باید هزینه واریز نماییم ؟

داوطلبان جهت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می بایست هزینه ثبت نام را واریز کنند.

  • میزان هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی برای سال 99 چه مقدار است ؟

هزینه ثبت نام بدون آژمون دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول تحصیلی مبلغ 37 هزار تومان می باشد و برای بهمن ماه 99 ، هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است.

  • واریز هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی به چه صورتی انجام می گیرد ؟
پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98

داوطلبان برای واریز هزینه باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99
شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 
دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهرماه 
معرفی رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
لیست رشته های بدون کنکور سراسری 
معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور
شرایط رشته های پیراپزشکی بدون آزمون کاردانی 

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی - ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی -  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99-دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 - دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماهثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماهثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-