سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"انتخاب رشته کنکور ریاضی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

کنکور سراسری ریاضی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور در تیرماه برگزار می‌شود داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را در بهمن ماه انجام داده اند مجاز خواهند بود که در فرآیند برگزاری آزمون شرکت نمایند و پس از برگزاری آزمون در صورت مجاز بودن برای انتخاب رشته خود اقدام کنند.
در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی لازم است داوطلبان از مواردی مانند زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته، تحلیل کارنامه کنکور برای انتخاب رشته و …. مطلع شوند که تمام این اطلاعات را می توانید با مطالعه ادامه مطلب به دست آورید.

"انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمود."

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99

در سال 98 انتخاب رشته کنکور سراسری در تمام گروه های آزمایشی از روز 15 مرداد ماه آغاز و تا 20 مرداد ماه نیز ادامه داشت و بر همین اساس پیش بینی می شود در سال جاری نیز حداکثر دهه سوم مرداد ماه انتخاب رشته کنکور  برای گروه آزمایشی ریاضی آغاز شود. شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته ، اخبار سایت سنجش و یا مطالب سایت الومشاوره را پیگیری نمایید.

 

 
 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99

همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ریاضی به صورت مجزا از سایر گروه ها منتشر می شود که داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط و نحوه انتخاب رشته کنکور و همچنین آگاهی از رشته ها و ظرفیت های ارائه شده ، دفترچه را دانلود و بررسی نمایند.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   منابع کنکور سراسری انسانی 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99

 

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال خواهد شد)

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

 

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

 

 
 

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99

داوطلبان جهت انتخاب رشته کنکور می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از دریافت فرم تقاضانامه ، حداکثر 150 کد رشته محل در آن درج نمایند. برای تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری بهتر است از 150 انتخاب ، حداقل 40 انتخاب ، انتخاب های رویایی باشد که شانس قبولی شما در آنها کم ا است و شامل رشته هایی با کیفیت و در دانشگاه هایی معتبر می باشند. سعی کنید 50 انتخاب بعدی خود را به انتخاب های خوشبینانه اختصاص دهید انتخاب هایی که اگر خوش شانس باشید در آنها قبول می شوید و 40 انتخاب بعدی خود را انتخاب هایی با احتمال بالا و قوی قرار دهید. 20 انتخاب آخر مخصوص انتخاب هایی است که صد در صد در آنها قبول هستید با این نوع چیدمان شانس پذیرش شما به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت.

نکات مهم

  • انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی بدون واریز هزینه انتخاب رشته در سایت سنجش انجام می گیرد.
  • داوطلبان برای ورود به سامانه انتخاب رشته کنکور 99 باید شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام و شماره داوطلبی خود را در دسترس داشته باشند.
  • در پایان مراحل انتخاب رشته ختما از فرم خود و کد پیگیری ارائه شده توسط سامانه پرینت تهیه کنید.

 

 
 

تحلیل کارنامه برای انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

کارنامه کنکور سراسری از چند بخش تشکیل شده است : بخش اول شامل اطلاعات ثبت نامی شما است که در صورت وجود مغایرت در هر یک از بخش های آن باید از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آن ها ا رفع کنید. بخش های دیگر کارنامه به شرح زیر هستند :

وضعیت مجاز به انتخاب رشته

در این قسمت وضعیت مجاز بودن شما را در دوره های مختلف نشان داده شده است ، در صورتی که زیر هر یک از موارد عبارت ”مجاز” مندرج باشد بدین معناست که شما می توانید در آن دوره و یا دانشگاه انتخاب رشته نمایید و در صورتی که  زیر موارد عبارت “غیر مجاز” نوشته شده باشد یعنی شما هنگام انتخاب رشته نمی توانید کد رشته محل های آن دوره یا دانشگاه را انتخاب نمایید.

سهمیه مناطق

داوطلبان بر اساس 3 سال آخر دوران دبیرستان خود در یکی از مناطق 1 ، 2 یا 3 دسته بندی می گردند. در کارنامه اولیه همه داوطلبان ، بخشی از کارنامه به رتبه در سهمیه اختصاص داده شده است که داوطلبان باید انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه مندرج در بخش سهمیه  انجام دهند.

سهمیه رزمندگان ، ایثارگران و خانواده شهدا

25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا ، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها ، جانبازان 25 درصد و بالاتر ، همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها ، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد شرط لازم برای استفاده از سهمیه رزمندگان ، ایثارگران و خانواده شهدا  ، به دست آوردن حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته می باشد و در صورتی که ظرفیت رشته ای با داوطلبان 25 درصدی  تکمیل نشود از داوطلبان 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود

موارد فوق مهم ترین اطلاعات درج شده بر روی کارنامه است که لازم است داوطلب از آن ها آگاه باشد. اما شما می توانید با مطالعه توضیحات کارنامه کنکور سراسری از طریق کلیک بر روی لینک ، اطلاعات جامع تری به دست آوردید. داوطلبان توجه داشته باشند که انتخاب رشته کنکور ریاضی دانشگاه آزاد مجزا و از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و علاقمندان باید با مراجعه به این سایت و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت رشته های مورد علاقه خود در سایت مذکور اقدام نمایند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
اشتباه در انتخاب رشته 
سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 99
آخرین رتبه قبولی مهندسی شیمی دانشگاه پردیس خودگردان (بین الملل)
آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد 
آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی مهندسی معماری دانشگاه آزاد
بازار کار رشته آموزش ریاضی
بازار کار مهندسی معدن 
بازار کار رشته مهندسی شیمی
بازار کار رشته مهندسی برق 
بازار کار رشته مهندسی نقشه برداری
آینده شغلی و بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر
بازار کار رشته معماری

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"انتخاب رشته کنکور ریاضی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

منبع:انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد - اشتباه در انتخاب رشته - زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز - راهنمای عملی انتخاب رشته کنکور سراسری - سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 99-انتخاب رشته کنکور تجربی 99-دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 99-دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی-دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی-دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99-میزان تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری-دفترچه انتخاب رشته کنکور 99-دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر-دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی-دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی-دفترچه انتخاب رشته کنکور-مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور سراسری--هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99-سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99-انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد-انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99-انتخاب رشته کنکور ریاضی 99-انتخاب رشته کنکور سراسری 99-دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99-زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99-دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 99-راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد -دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99- انتخاب رشته کنکور هنر 99-