سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

 

 

در سال های اخیر تمام دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، پردیس خودگردان و دانشگاه غیرانتفاعی 85 درصد از ظرفیت پذیرش رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهند تا از این طرقی فرصت ادامه تحصیل برای داوطلبانی که می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند ، فراهم سازد. ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99 می توانند در دو نیمسال مهر و بهمن ماه برای ثبت نام در این رشته ها اقدام نمایند.

در ادامه مطلب می توانید از جزئیات ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع شوید و می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

"ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 از 20 اسفندماه 98 آغاز می شود"

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول تحصیلی 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در نیمسال اول تحصیلی از تنوع بیشتری برخوردار هستند و داوطلب این امکان را دارد که بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی خود در هر یک از رشته های مورد علاقه ثبت نام و انتخاب رشته نماید. زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 در نیمسال اول تحصیلی ، از تاریخ 20 اسفندماه 98 تا تاریخ 31 شهریورماه 99 می باشد و داوطلبان می بایست در این زمان مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و پس از دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99 و اطلاع از رشته های ارائه شده ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان می بایست قبل از هر کاری هزینه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را از طریق خرید سریال ثبت نام واریز نمایند و پس از آن مجاز خواهند بود که مراحل ثبت نام خود را ادامه دهند.

پیشنهاد میشود این مطلب را هم مطالعه کنید:   لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

 

 
 

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه در سال گذشته به صورت حضوری انجام گرفت و زمان ثبت نام نیز از تاریخ 28 آبان ماه الی 15 دی ماه بوده است. در سال جاری نیز پیش بینی می شود ثبت نام از اواخر آبان ماه آغاز شود و تا اواسط دی ماه نیز ادامه داشته باشد و هر داوطلب موظف است پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ماه ، با اطلاع از رشته های ارائه شده برای ثبت نام در رشته یا رشته های مورد نظر خود به صورت حضوری در دانشگاه اقدام نمایند.

 

 
 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده می شود و داوطلبان بایستی جهت اطلاع از شرایط ثبت نام ، مدارک لازم جهت ثبت نام و هم چنین رشته ها و دانشگاه های ارائه شده ، دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند.

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه 99 (جدید)

 

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 99

 

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به صورت مشترک و همزمان انجام می گیرد ، دفترچه راهنمای ثبت نام نیز مشترک است و رشته های بدون کنکور سراسری در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … در این دفترچه درج شده است.

 

 
 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

  • ثبت نام و پذیرش در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی داوطلب صورت می پذیرد.
  • دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید در تمام رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش و یا اخذ آن حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 99  ، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و دارا بودن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) شرط اصلی ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی می باشد.
  • فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند ، حق ثبت نام در این دوه از پذیرش را ندارند.
  • داوطلبان مجاز هستند بدون در نظر گرفتن نوع مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود و بر اساس علاقمندی  در یکی از رشته های بدون کنکور در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.
  • دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه نظام جدید آموزشی 3-3-6 مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 می باشند ولی باید پس از امتحانات نهایی و دریافت کارنامه ، معدل کتبی خود را در فرم اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
  • داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور پذیرش شده اند و با شرکت در سراسری 99 در یکی از رشته محل های با کنکور پذیرفته شوند ، فقط مجاز هستند که در یک کد رشته محل ثبت نام نمایند و به عبارت دیگر امکان تحصیل همزمان در هر دو رشته پذیرفته شده وجود ندارد.
  • دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه ، مجاز هستند که بدون انصراف  از رشته و دانشگاه خود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را انجام دهند و پس از پذیرش نهایی ، انصراف دهند . البته این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبلی خود را ندارند.

 

 
 

میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

تجصیل در دانشگاه غیرانتفاعی با پرداخت شهریه همراه می باشد که میزان شهریه معمولا سالانه 10 الی 15 درصد افزایش دارد :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی فنی مهندسی علوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 480/000الی

 

550/000

380/000الی

 

440/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان) 80/000 80/000
شهریه متغیر (تومان) هر واحد درسی پایه نظری 35/000 25/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 40/000 30/000
هر واحد درسی عمومی 20/000 20/000
هر واحد درسی عملی 30/000 25/000
 

شهریه دوره های کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی فنی مهندسی علوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان) 470/000الی

 

490/000

380/000الی

 

410/000

شهریه متغیر (تومان) هر واحد پروژه 70/000الی

 

80/000

70/000الی

 

80/000

هر واحد درسی عمومی 22/000 20/000
هر واحد درسی پایه نظری 30/000 25/000
هر واحد درسی اصلی تخصصی 36/000 30/000
هر واحد عملی 30/000 25/000

مطالب پشنهادی برای مطالعه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

 

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع:ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی - ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی - لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی -  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99-دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99-لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 - دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99-زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماهثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماهثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی-