سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کد نظام وظیفه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت کد نظام وظیفه

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

از شرایط ثبت نام کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه های سراسری و آزاد برای داوطلبان آقا ، مشخص بودن وضعیت نطام وظیفه می باشد. داوطلبان آقا جهت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری بایستی کد نظام وظیفه مربوط به وضعیت خود را در بند خواسته شده درج نمایند. کد نظام وظیفه مختص با شرایط هر یک از داوطلبان در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج شده است و داوطلب باید بنا به شرایط خود کد مربوطه را تعیین و در فرم ثبت نام درج نماید.

کد نظام وظیفه جهت ثبت نام کنکور سراسری ، در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

دریافت کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور 99

بر اساس اعلام رسمی سازمان وظیفه عمومی  داوطلبان “آقا” برای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 99  لازم است یکی از شرایط زیر را دارا بوده و کد مربوط را در بند درخواستی فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند :

کد 1 : داوطلبان دارای کارت پایان خدمت هوشمند

کد 2 : داوطلبان دارای کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت ، پزشکی ، ایثارگران و موارد خاص)

کد 3 : داوطلبان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی ، کفالت و …)

کد 4 : متولدین سال 1354 و قبل از آن. این دسته از مشمولین باید پس از قبولی و در زمان ثبت نام حضوری ، کارت معافیت دائم را ارائه نمایند. (معافیت سنی به عنایت از مقام معظم رهبری)

کد 5 : دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت حضوری یا پیوسته مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 31 شهریور ماه 99 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند (حداکثر 20 سال تمام)

کد 6 : فارغ التحصیلان مقطع متوسطه دارای مدرک پیش دانشگاهی (به شرط آنکه حداکثر تا 20 سالگی فارغ التحصیل شده و وارد غیبت نشوند)

  • دانش آموزانی که دوره متوسطه اول را از مهر 91 آغاز کرده باشند ، سقف مجاز سنوات تحصیلی آن ها حداکثر تا پایان 20 سالگی خواهد بود.

کد 7 : دانش آموزانی که قبل از رسیدن به سن مشمولیت (قبل از 18 سالگی تمام) موفق به دریافت مدرک پیش دانشگاهی شوند (به شرط نداشتن غیبت)

  • دانش آموزانی که در سن 17 سالگی و قبل از سن مشمولیت موفق به دریافت مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی شوند ، چنانچه حداکثر تا 6 ماه پس از رسیدن به سن مشمولیت وارد دانشگاه شوند (6 ماه پس از 18 سالگی) ، می توانند ادامه تحصیل دهند در غیر این صورت وارد دوره غیبت خواهند شد  مگر آنکه در مهلت شش ماه معرفی ، خود را به یکی از دفاتر پلیس+10 معرفی کرده و در هنگام پذیرش در دانشگاه دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.
  • داوطلبانی که تاریخ اعزام به خدمت آن ها قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و یا پذیرش در دانشگاه است ، لازم است نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند و در غیر این صورت وارد دوره غیبت خواهند شد.
  • داوطلبانی که در موعد اعزام به خدمت اعزام می شوند ، در صورت پذیرش در مقاطع کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص می شوند.

کد 8 : سربازان در حال خدمت بدون غیبت اولیه که دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشند

کد 9 : سربازان در حال خدمت که دوره سربازی آن ها تا تاریخ 31 شهریور ماه 99 به پایان می رسد این دسته از داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام ، کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.

کد 10 : طلاب علوم دینی که دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی دارای معافیت تحصیلی حوزه هستند . به شرطی که مرکز مدیریت حوزه های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یا اصفهان تأیید نمایند که طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصیل در حوزه همراه با آن در دانشگاه نیز تحصیل کند،

کد 11 کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط برای ادامه تحصیل

کد 12 : دانشجویان انصرافی درصورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

 

نکات مهم در خصوص نظام وظیفه داوطلبان آقا برای شرکت در کنکور

  1. مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون و قبولی در آن ، معافیت تحصیلی برای آنان صادر نشده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از این دسته از داوطلبان نمی باشند.
  2. دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت یا دریافت معافیت دائم ، حق ادامه تحصیل ندارند.
  3. مشمولانی که در رشته های مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند ، مجاز به شرکت در آزمون سراسری نمی باشند. این دسته از داوطلبان فقط می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیلات خود را ادامه دهند.
  4. معافیت تحصیلی برای هر مقطع فقط یک بار صادر می شود ، بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند.
  5. ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست.
  6. دانشجویان مقاطع کارشناسی و بالاتر که با دریافت مدرک مقطع پایین تر از ادامه تحصیل انصراف و یا اخراج میگردند ، تا پایان خدمت دوره سربازی یا دریافت معافیت دائم ، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
  7. سربازان حین خدمت مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نیستند. این افراد در صورت قبولی در دانشگاه و داشتن شرایط ادامه تحصیل ، از خدمت ترخیص خواهند شد.
  8. دانش آموزانی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی و پس از ورود به سال مشمولیت در ماه های خرداد یا شهریور هر سال به عنوان دانش آموز رسمی فارغ التحصیل می شوند ، چنانچه تا پایان شهریور سال آینده در دانشگاه پذیرفته شوند ، فاقد غیبت بوده و از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند شد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت کد نظام وظیفه

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع: دریافت کد نظام وظیفه
شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان پزشکی - آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟ - معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور - شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان -  نحوه و ثبت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش - ثبت نام بورسیه تحصیلی - شرایط و زمان بندی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی - ثبت نام دانشگاه بقیه الله - شرایط رشته های پیراپزشکی بدون آزمون کاردانی - راهنمای ثبت نام دانشگاه سراسری - دانشگاه افسری ارتش - کنکور سراسری زبان - کنکور سراسری تجربی - محرومیت از کنکور سراسری -  کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 - تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصدی در کنکور سراسری - محرومیت از کنکور سراسری - کنکور سراسری هنر -  ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد -  دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری - نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری - تاثیر سهمیه ایثارگران 25 درصدی در کنکور سراسری  - زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  - آیا اعتراض به کنکور سراسری امکان پذیر است ؟  - زمان ثبت نام کنکور سراسری - کلید سوالات زبان    - رشته های پزشکی بدون کنکور  - جمع بندی کنکور رشته ریاضی -  ثبت نام کنکور سراسری  - جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری - جمع بندی کنکور رشته ریاضی -  زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری -  کلید سوالات تجربی - زمان برگزاری کنکور سراسری - باجه های رفع نقص کنکور سراسری - راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان اعلام نتایج کنکور سراسری -  کلید سوالات ریاضی - شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - کلید سوالات انسانی - معرفی رشته های بدون کنکور سراسری - زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری - نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری - اعتراض به نتایج کنکور سراسری  - کلید سوالات هنر - توضیحات کارنامه سبز کنکور سراسری - جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر - ویرایش ثبت نام کنکور سراسری - هزینه ثبت نام کنکور سراسری - زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری -