سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنکور سراسری ریاضی 99

کنکور سراسری ریاضی 99

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"کنکور سراسری ریاضی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

اکثر داوطلبان کنکور سراسری ریاضی به دنبال قبولی در رشته های پرطرفداری مانند مهندسی برق ، مهندسی عمران ، مهندسی کامپیوتر و … در دانشگاه های روزانه برتر می باشند ولی درصد کمی از داوطلبان موفق به قبولی در رشته های مذکور می شوند ؛ زیرا علاوه بر کم بودن ظرفیت پذیرش دانشگاه ها برای این رشته ها ، داوطلبان باید رتبه بسیار مناسبی را در آزمون سراسری کسب کنند. کسب رتبه عالی در کنکور ریاضی ، نیازمندبرنامه ریزی برای کنکور ریاضی، انتخاب منابع مطالعاتی مناسب ، مطالعه مستمر و پر بازده می باشد و علاوه بر تمام موارد فوق داوطلب باید از جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته نیز مطلع باشد.

در ادامه مطلب می توانید درباره کنکور سراسری ریاضی 99 اطلاعات جامعی را کسب کنید و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

 

"داوطلبان کنکور ریاضی در صورت علاقه مندی می توانند علاوه بر شرکت در کنکور ریاضی ، در گروه های هنر و زبان نیز شرکت نمایند"

راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 99

جزئیات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی در دو دفترچه جداگانه تحت عنوان دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود و داوطلبان می بایست برای اطلاع از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ، دفترچه های مذکور را از سایت sanjesh.org دانلود و مطالعه نمایند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری  ریاضی :  ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد  از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه آغاز می شود و تا روز پنج شنبه 24 بهمن ماه ادامه خواهد داشت  البته ممکن است پس از پایان مهلت مذکور همانند سال های گذشته شاهد تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری باشیم.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ریاضی 99 : داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام کنکور سراسری می باشند بایستی برای ثبت نام خود به به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و با واریز هزینه ثبت نام کنکور سراسری ، ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی 99 : زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی 99 در نوبت صبح روز پنج شنبه به تاریخ 12 تیرماه 99 برگزار می شود و داوطلبان باید با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، در روز برگزاری آزمون حضور یابند.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ریاضی : زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99 نیمه دوم مرداد ماه می باشد که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و درج مشخصات در فیلد مربوطه نتایج و کارنامه خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه کنکور ریاضی : در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند ، و با درج یکی از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نامی یا شماره داوطلبی ) خود کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت نمایند.

زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در نیمه دوم مرداد ماه می باشد و در این تاریخ متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند ، تعداد انتخاب های داوطلب در زمان انتخاب رشته کنکور حداکثر 150 کد رشته محل می باشد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی : نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری در دهه سوم شهربور ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

 
 

رشته ها و ضرایب دروس کنکور ریاضی 99

ضریب هر درس ، میزان اهمیت و تاثیر آن را در کنکور سراسری نشان می دهد و با توجه به این که ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور سراسری با یکدیگر متفاوت هستند ،  این که چه رشته ای و از چه زیرگروهی ، هدف داوطلب می باشد می تواند تعیین کند که چه درسی از اهمیت بیشتری برخوردار است.


   

منابع کمک آموزشی

زبان و ادبیات فارسی

  1. ادبیات موضوعی کامل گاج میکرو طلایی
  2. ادبیات جامع خیلی سبز
  3. لغت و املا نشر الگو
  4. تاریخ ادبیات + کارتون نشر الگو
  5. قرابت معنایی نشر دریا

بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکور

عربی

  1. عربی جامع خیلی سبز
  2. عربی جامع نشر الگو
  3. عربی جامع گاج نقره ای

بهترین منابع کنکور

دین و زندگی

  1. دین و زندگی خیلی سبز
  2. دین و زندگی گاج نقره ای

بهترین منابع کنکور

زبان انگلیسی

  1. زبان انگلیسی مبتکران شهاب اناری
  2. زبان انگلیسی خیلی سبز

بهترین منابع کنکور

ریاضی

  1. جسابان خیلی سبز
  2. هندسه نشرالگو
  3. ریاضیات گسسته
  4. آمار و احتمال گاج

بهترین منابع کنکور

فیزیک

  1. فیزیک خیلی سبز
  2. فیزیک جامع مهر و ماه
  3. فیزیک گاج نفره ای

بهترین منابع کنکور

شیمی

  1. شیمی مبتکران
  2. شیمی خیلی سبز
  3. شیمی نشرالگو

بهترین منابع کنکور

 

 
 

آخرین رتبه قبولی رشته های پرطرفدار کنکور ریاضی 99

در ادامه رتبه قبولی تعدادی از رشته های کنکور ریاضی را مشاهده می کنید و برای اطلاع از رتبه قبولی سایر رشته ها با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره تماس بگیرید.

 

 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

"کنکور سراسری ریاضی 99"

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 9 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

منبع:کنکور سراسری ریاضی 99

-ثبت نام کنکور سراسری ریاضی-ثبت نام کنکور سراسری انسانی-ثبت نام کنکور سراسری تجربی-میزان تاثیر سهمیه جانبازی در کنکور-میزان تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور-بهترین منابع کنکور انسانی-بهترین منابع کنکور تجربی-اعلام نتایج کنکور سراسری 99-کنکور سراسری انسانی-زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی 99-زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی 99-زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی 99-زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی-زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی-زمان برگزاری کنکور سراسری هنر 99-زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 99-زمان برگزاری کنکور سراسری زبان 99-کنکور سراسری انسانی 99-کنکور سراسری تجربی 99کنکور سراسری هنر 99کنکور سراسری ریاضی 99معرفی زیرگروه های کنکور زبان های خارجی